vi har bestämt oss....

jag & daniel har bestämt oss för att ta lägenheten!
lägenheten är för fin & för bra för att tacka nej till!
vi ger oss in i "karusellen", vi kommer ha ett förstahandskontrakt, det är alltid guld att ha!

Om något händer eller vi måste flytta från uppsala så kan man byta inom HSB till olika städer.
så det känns bra det här valet.
en alldeles  egen lägenhet, vår, vi får göra vad vi vill med den.

vi ska få välja färg i det underbara stora köket jag kommer tillbringa mest tid i, ååh så kul!
vi tar allt osm det kommer nu helt enkelt.

hoppas vi får lägenheten innan det sagda datumet, vill bara bort ifrån det här stället!!

nej nu har jag duschat & ska måla naglarna, krypa ner hos min älskade pojkvän & se på the hills!

imorn öppnar jag & slutar kvart över tre.
sen ska vi hem till mormor & morfar för att ha påskmiddag med lite av mammas släkt, ska bli såååå mysigt, älskart!



Kommentarer
Postat av: petra

Det gjorde ni rätt i!

GRATTIS DÅ!!

2010-04-01 @ 08:33:11
Postat av: emma

Va roligt gumman :) måste vara en lättnad!

2010-04-01 @ 23:28:07
URL: http://emmalona.blogg.se/
Postat av: louise

ja det känns som en lättnad, kul att ha något eget!

om vi måste

flytta löser vi det då :)



tack tjejer!

2010-04-02 @ 07:49:25
URL: http://louisebj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0