17 mars, onsdag

idag har jag jobbat till 6.50-15.
efter jobbet mötte jag upp petra & jennifer & dom åt på cupido, jättekul att träffa petra, var ett tag sen! hon är ju för gó!

jag hämtade ut mitt hm paket idag, leggingsen satt bra & klänningen med, lite för lång kanske haha, men det är bara sätta ett skärp i midjan :)
jag lagade mat till mig & daniel, blev medelhavspasta, med kyckling, soltorkade tomater, paprika, lök toscansk soppa & vitlök.  daniel gillade det som faaaan haha!

jennfier åkte & hämtade upp savitri & lisa sen, så när dom kom hit hade jag & daniel precis hunnit äta middag, bra tajmat haha!
så vi har bakat en kladdkaka & myst & pratat.
mysigt att träffa alla tjejerna samtidigt :) får passa på nu när savitri är i uppsala i några dagar :)

har tänt alla ljus nu & druckit te & suttit & myst.
så nu har savitri & lisa åkt.
jag & jennifer kollar på drömmen om italien :)

daniel orkade inte med tjejkvällen hah, han börjar bli van med att ha massa tjejer här hemma . så han är ute & går med dennis ialla fall nu haha.
ikväll blir det mys & greys! ta hand om mig själv, ska duscha & bara ta hand om mig själv.


dagens middag


Kommentarer
Postat av: Petra

Du är också gó ! :D



woho, en kommentar!

2010-03-18 @ 08:47:45
Postat av: louise

hah det är stort, en kommentar!!

2010-03-18 @ 09:30:13
URL: http://louisebj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0