1 mars, måndag

igår skrev ju anna mitt inlägg som ni såg. hade ingen ork att skriva & hon ville så det var ju perfekt!
men måste skriva att java var jättebra! har inte ätit där på flera år. verkligen något att rekommendera. det är sushi-, mongolisk- & thaibuffe & ingår efterrätt, friterad banan & glass.
för endast 139 kronor + dryck!

imorse började jag tio i sju. jag var så himla trött.
såhär trött jag varit idag har jag inte varit på jättelänge! mina ögon verkligen ville blunda. ögonlocken kändes tunga som bly!

efter jobbet skjutsade jag daniel till ishallen & jag gick till anna. vi var ut på promenad i stormen.
var inte ute längre än tjugo minuter, det gick inte!
sen när killarna kom hem så fixade dom sig, jag & anna åkte till gränby & willys & småhandlade, sen blev det maxi med grabbarna. så idag har vi proppat frysen med massa mat!

efter matshoppingen åkte vi hem till oss & gjorde tacos.
så nu har vi bara tagit det lugnt & pratat.
skjutsade hem dennis & anna med all mat haha.

nu sitter jag här & kämpat med att hålla ögonen öppna, är så himla trött, ska nog sova snart.
imorn får jag sova huuuuuur länge jag vill, inte längre än fyra för då börjar jag jobba haha.
ska bara bli skönt att inte ha klockan på ringning.

god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0