poolhäng med tjejerna

dagen har varit mysig.
juni, lisa & savitri kom strax efter tolv.
vi började direkt med lunchen, det blev pannkakor med glass & jordgubbssylt!

sen har vi badat & solat.
jag & juni har mest badat.
ingen badkrukan den tjejen inte haha.
det lilla busfröet.

tjejerna åkte runt tre & då gick jag in & kollade på tv, är helt slut alltså.
duschade & tog det lugnt.

nu är jag i lägenheten.
daniel kommer förbi hit snart & ska hämta lite grejer han glömde sist.
blir en snabbvisit, han kommer direkt från hälsingland & ska till danmark imorn eller fredag tror jag!
bara jag hinner pussa på han är jag nöjd!
men om en vecka sticker vi iväg, det ska bli kul!

resten av kvällen blir nog lugn, åker hem till mamma & pappa igen sen.



lilla busfröet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0