16 juli, fredag

igår efter jobbet åkte jag & jennifer & fixade lite för söndagen då det blir lite party här hos mamma & pappa.
vi åkte til systemet & köpte maten vi ska äta.
sen åkte vi ut till lövstalöt & åt middag, dutta var här med mamma.

blev en mysig kväll med massa prat & skratt!
åkte in & hämtade pappa sen från firmafest haha, behöver jag säga mer?

idag åkte jag & jennifer in till gränby för att jennifer skulle shoppa.
det blev även lite shopping för mig på den galna rean!
blev en kofta jag kollat på länge & ett fint linne & ett par söta bikinitrosor!

var hemma runt tolv igen.
hade tänkt legat ute & solat hela dagen.
men har varit massa dumma moln på himlen hela dagen så har inte kunnat det!
nu är det fint typ & blå himmel, men nu tar ju knappt solen haha.
typiskt, jag som jobbar hela dagen imorn.

ska just nu på the hills, ska duscha snart & fixa mig lite.
mormor & morfar kommer hit ikväll & grillar & äter massa gott!
ska bli mysigt, ska ta det lugnt, upp & jobba hela dagen imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0