torsdag

dagen på jobbet var okej.
när jag kom hem gjorde jag spaghetti & köttfärrsås & efter det hämtade vi upp dennis & anna.
åkte till gränby & småhandlade & gick in på systemet & köpte dricka för morgondagen.

efter det åkte vi hem till dennis & anna & fikade lite.
nu är vi hemma & jag har gjort fruktsallad som jag & daniel ska äta efter han pluggat klart. mmm så gott!
sitter & tjuväter på min morotskaka, ännu godare idag!

såg fram emot en slappdag imorn, att vara ledig.. nej nej det blir jobba imorn. börjar 6.30. plocka varor, hur ska det gå med mina naglar ?! haha.
aja jag & therese plcokar ialla fall så det blir kul, prata planer inför fredagskvällen :)
vet inte när jag slutar än, allt mellan 11-13.

men men vi hörs imorn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0