bunkrat upp mig

kom nyss hem från matshopping med farmor. blev lite mer än jag tänkt mig.
men idag ska verkligen vara en kurerar dag. jag ska vara ensam hela dagen & kvällen & ta det lugnt.
farmor kommer kanske förbi sen.

jag köpte ialla fall lite mer tacos grejer.
glass som jag ska göra milkshake av. & honung till teet.
så nu jäklar måste jag bli frisk.

är lite nervös för att leena ska ringa. hon ville ha svar under dagen om jag kan jobba imorn. känns inte som jag kan avgöra det nu. men vi får se hur det blir.

nu ska jag ialla fall bara ta hand om mig själv. ligga & titta på greys & göra lite kantarell & champinjonsoppa till lunch. köpte även lite smågodis till mig själv hihi.
sen ta en varm lång dusch.

/ Louise


studenten 08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0