7 januari, bye bye apartment

inatt kunde jag inte sova en blund, daniel hostade & hostade så han höll mig vaken till två.
så jag var ganska så trött imorse & under dagen på jobbet.
jag gick hem från jobbet, det snöade så fint & var precis lagom kallt, jag hade tre tröjor på mig så jag frös inte :)

när jag kliver innanför dörren får jag sms av anita att vi inte kan bo här längre än augusti. några andra ska flytta in då.. det är väl klart att det känns lite tråkigt. men å andra sidan så var det ganska väntat.
men skulle vara så skönt med nåågot alldeles eget. så vi flyttar nog ut redan i juni. innan sommaren börjar. så jag & daniel får flytta hem, på eget håll & se vart han kommer att spela hockey till hösten & ta beslut längre fram mot sommaren..
men det är inget jag orkar tänka på nu. det kändes bara tungt att få höra det idag. men som sagt, smällar man får ta....

jag åkte ialla fall med farmor & handlade idag.
när vi kom hem vart jag lite depp, men daniel fick mig ganska snabbt att skratta & le igen.
daniel skruvade på dörren på vitrinskåpet, så nu är det klart! ska bara  putsas.

jag började med maten. det blev en enkel men otroligt god middag!
en grönsallad med chicken drumsticks med en sweetchilisås, gott & fräscht med sallad!

nu är vi mätta, ska bara mysa vid tvn ikväll. se på Sweet home alabama som börjar kl sex :)
tur att daniel är lite sjuk nu så vi får lite tid tillsammans haha!

/ Louise


Kommentarer
Postat av: emma

nu får jag hem dig till kära lövstalöt igen <3

2010-01-07 @ 20:11:04
URL: http://emmalona.blogg.se/
Postat av: Elin

<3 .....



Får bjuda dig på massvis med fika! Saft och bullar! Ni kan ha en säng i vardagsrummet om ni vill!

2010-01-07 @ 21:17:06
URL: http://elinisabellaeriksson.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag kan tänka mig det, du har ju alltid varit lite "harem". ;) Sa direkt att det var din stil i sovrummet när mamma berättade att ni skulle bo där. Det var ju sagt att vi skulle flytta dit för längesen egentligen, men jag sa ifrån då. Simon ska ju inte behöva betala Allt liksom.. :P



Hoppas att det inte blir flytt allt för långt bort så att vi kan bjuda över er någon kväll! Det vore ju supertrevligt!

Och grattis i efterskott förresten! Såg nog allt dina gäster gå mot lokalen (tror jag) på kvällen där. :)



Mamma hälsar! Massa kramar!

2010-01-07 @ 21:53:29
URL: http://elinisabellaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0