4 januari

filmen igår var jättebra verkligen! äntligen klarnade en del för mig haha.
efter filmen åkte vi bara hem & kollade på hockeyn, sverige förlorade! typiskt..

imorse åkte daniel till jobbet. nu är det igång igen..
jag sov till typ elva, jag har sovit så länge i tre dagar nu, konstigt.. men skönt..
jag har inte gjort någonting idag, legat & degat bara. ätit en god lunch, avokado, räkor & gurka.

jag måste väl börja fixa mig snart, ska ta mig ner mot jobbet om en & en halvtimme. usch jag har verkligen ingen lust, jobbar halv fem till kvart över tio... känner mig inte pigg, har haft ont i magen i fem dagar nu..
men ikväll när jag kommer hem så hoppas jag att daniel påbörjat att skruva ihop vitrinskåpet, han sa det ialla fall haha!

vi kanske hörs senare, annars imorn!

/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0