30 januari

igår kom dennis & solberg hem hit till daniel vid halv sex tiden, då åkte jag med pappa hem.
när vi kom hem gjorde mamma mat, det blev burritos, jättegott!
drack lite vin & cider där hemma. skulle på en fest hos min kompis petra men jag orkade verkligen inte, var så jäkla trött. låg & sov i princip med en cider i handen haha.

åkte ialla fall in & mötte anna & hennes två klasskompisar, dom var väldigt glada haha. grymt snygga i sina sjuksyster mössor haha.
jag såg bobby, han som var med i mammas pojkar. anna & andrea gick fram till han & presenter sig, gud så jag skratta. dom kallade honom kändis så han blev nog överlycklig haha!

efter det gick vi till gillet & satte oss. jag tog en strawberry daquiri, men den var inte äkta, hans "blender" funkade inte.
vi satt & pratade & hade jättetrevligt. ingen av oss var sugna på att gå ut till bj, alla var trötta.
så vi åkte hem istället.

när jag kom hem skrattade jag lite för mig själv. det var hur mycket dricka som helst, mattan var sned haha.
jag kollade ialla fall på greys & sen gick jag & la mig.
daniel kom hem efter tre typ.

imorse skulle jag upp & åka till dansen. tåget var inställt. så jäkla typiskt. typ 200 personer stod & väntade på ersättningsbussar. kom en buss & tog tre pers typ.
folk var irriterade & jag förstår dom. ingen information eller något. så dåligt av SJ!

så det var bara att åka hem igen & krypa ner i sängen.
vi gick upp för en timme sen. daniel har plockat undan allt & jag har gjort smoothie.
så nu ska vi äta frukost.

vet inte vad som händer idag ännu. ska åka & köpa ny platt tv ialla fall med daniels familj som vi ska ta hit.
så det ska bli kul! kommer bli så mycket snyggare!

har inte mycket mer att skriva nu, så vi hörs senare!
KRAM



anna pratar med bobby

andrea & anna på gillet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0