3 januari, mysdagar

jag & daniel har haft en lugn helg på singö med god mat & massa mys bara. det behövdes efter dom tre dagarna som var innan.
när jag kom till uppsala lämnade jag daniel på träning sen åkte jag & anna till ikea & köpte vitrinskåpet som vi ska ha i vårt vardagsrum, det kommer bli så himla fint!

nu är vi hemma snabbt, daniel fixar síg, sen blir det bio ikväll med dennis & anna. vi ska se den sista filmen om Lisbeth Salander, Luftslottet som sprängdes. så det ska bli mysigt.

imorn skriver jag & min födelsedag & nyår!

/ Louise

några bilder från nyår




Kommentarer
Postat av: Emma

ser mysigt ut :D

2010-01-04 @ 11:59:23
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0