20 januari

igår så kollade therese & hennes kille mackan på matchen med mig. sen kom anna & joinade oss :)
matchen förlorade dom tyvärr,men var fan värda att vinna!

som jag skrev i inlägget inatt. jag har hostat sönder mig. det är riktigt jobbigt & jag mår piss.
måste ske ett mirakel idag om jag ska kunna jobba imorn. jag måste verkligen jobba, förstå hur mycket pengar jag förlorar att bara hemma.
men å andra sidan kan man inte sitta i kassan & träffa kunder & låta såhär. kräkas upp på rullbandet. nej nej det går inte.
så jag ber om att bli frisk idag!

farmor är påväg hit, ska fika lite.
jennifer ska komma förbi ett tag, sen ska jag på hjärt/lungröntgen vid tre tiden.

hörs sen!
/ Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0