18 januari

kunde inte sova inatt. hosta så himla mycket. sa förlåt om jag hållit daniel vaken. men han hade inte hört något. han sover verkligen som en stock!

hursomhelst så har jag & anna varit hos mamma idag & började kolla en film & hon var snäll & bjöd på mat. sen kom mormor & morfar & hälsade på. dom kom hem från dubai inatt. ååh så häftigt det lät, jag vill åka dit verkligen.
fick en jättefin tvålpump som jag ska ha i badrummet :)

nu är jag hemma. har börjat fixa med maten. jag, anna & dennis ska fira daniel ikväll, han fyller 20 år imorn men jobbar & har match. så jag har börjat med maten, blir den goda fläskfilégrytan med rödvin & massa goda grönsaker. så det ska bli mys. vi ska bara ta det lugnt. jag är ju sjuk, dennis har hjärnskakning & anna börjar skolan imorn. grabbarna ska på snabba cash ikväll. men eftersom jag är sjuk så tar jag & anna den bion på torsdag istället :)

jag & anna ska se film här hemma & mysa.
när anna kommer ska hon hjälpa mig baka också.
daniels sista dag som tonåring måste ha lite vardagslyx!

hörs senare!
/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0