17 januari

fredagen var kanon. jag åkte & fixade mina naglar & efter det åt jag lunch med mamma & vivianne på waynes.
åt en jättegod soppa med champinjoner, vitt vin & parmesan.
efter det gick jag & mamma & kollade på små berlocker till hennes sabo armband & sen blev det systemet.

var hos anna runt tre tiden & fixade. vi fixade maten & oss själva.
jag & anna åkte & köpte fanta & hämtade stockholms tjejerna på stationen.
dom var tidigare än dom andra.
sen ialla fall runt åtta så hade alla kommit.

kvällen var jättelyckad, massa brudar i början & prat.
emma kom runt halv elva med glädjande besked! så det var party hela natten sen.
sen kom grabbarna, sju stycken tror jag, & då kom festen igång ännu mer, dom hade ju vunnit också!
anna lyckades med en hejdundrande kul fest. det hade jag ingen tvekan om.

vid halv två drog några ut & några fick lite för mycket av det goda i sig & somnade.-
så jag daniel, dennis & ludde var uppe ett tag. sen gick daniel & dennis hem till oss & sov & jag sova kvar hos anna.
sen var vi uppe fram & tillbaka. folk kom tillbaka efter krogen & vi fick slänga ut några oinbjudna gäster när festen var slut haha.
men det var grymt kul & alla hade så jävla kul & jag träffade jättemånga trevliga människor!

jag & anna delade ialla fall soffa & sov i. sen igår städade vi undan lite, alla var så slitna. jag kände mig ändå okej förutom att jag var hängig sen tidigare. men jag blev hämtade runt två. åkte sen & skjutsade in familjen till ishallen.m jag mådde inge bra så jag var kvar hemma & såg på greys hela kvällen. jag åt tacos, det var riktigt gott. sen skulle jag se robinson, men jag somnade vid åtta & sov tills mamma rang & väckte mig.
så jag hämtade dom & sen somnade jag igen.

jag är heeeelt slut. vaknade vid nio i morse. sen har jag skjutsat in min bror på match har precis duschat & ska fixa mig. sen blir det hockey, min bror har blivit inlånad till bjs allsvenska match mot skellefteå. så ska bli kul att se!
ikväll ska jag & daniel hem till mamma & pappa & fira mamma. kommer lite främmande. så det blir mys.
vi hörs sen!

/ Louise



jennifer lyckades verkligen med strawberry daquiri

massa tjejer

jennifer & emma :)

födelsedagsbarnet

my B.Fs

dennis & flyberg

anna, tim & jennifer

tim & ludde

love you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0