13 januari

igår åkte jag anna & jennifer till systemet & efter det till friskis. jag tog det lugnt & körde lite armar & mage.
ååh det bara spritter i kroppen! så fort jag blir av med ont i halsen är det träning nummer ett som gäller!

jennifer åkte & jobbade vid fem. jag &  anna åkte hem till henne & åt. jag åt avokado, kycklingklubba, gurka, rödlök & vitlökssås :)
sen kollade vi på tv & pratade massa & självklart taggade för fredag!
vi åt fem kiwi ivar så blev lite speedade på allt fruktsocker haha!
sen blev vi trötta & jag hämtade daniel efter matchen typ klockan kvart över tolv.
när vi kom hem blev det  sängen.

nu sitter jag & dricker te. ska klä på mig & så, får se om jag orkar sminka mig.
sen ska jag åka & köpa kyckling & åka & hälsa på lisa & juni. har inte setts på en månad så det ska bli kul :)
juni har säkert blivit mycket större!

så vi hörs senare! :)

/ Louise



Kommentarer
Postat av: emma

mums :P

2010-01-13 @ 22:20:00
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0