10 januari

i fredags jobbade jag till kvart i tre, efter det mötte jag upp mamma, vi gick till silver & sånt & fixade mitt thomas sabo armband. efter det gick vi & fikade på coffee house by george.
det var jättemysigt. att träffa mamma & sitta & prata & bara överhuvudtaget fika. gör aldrig det längre. så mera fika!

mamma & pappa skjutsade hem mig & sen åkte jag & hämtade anna & vi åkte såklart en liten tur till ikea & handlade lite, för min del blev det bara ljus :)
efter det åkte vi hem till anna & dennis. killarna var i ishallen.
jag & anna var lite crazy som vanligt &  skrattade järnet.
så kul & galet vi har det ihop är nog svårt att förstå. but girl, damn i like you!
vi knallade till ishallen runt halv nio & såg sista perioden. det blev oavgjort, härligt!

efter det åkte vi & handlade lite chips & dirre & gott till kvällen.
sen blev det myskväll med våra boyfriends. jättemys & skoj, somnade tyvärr i slutet haha.

igår beslutade vi oss för att åka till singö, hade inget att göra, så vi åkte till singö. åkte förbi bauhaus & köpte golv till micke & mia.
hela helgen har varit lugn & mysig.
igår kollade jag & daniel på en film som hette Skicka vidare. den var riktigt bra, men gud så jag grät i slutet.
när vi skulle sova bad daniel mig komma på en saga, jag själv somnade av den haha.

idag åkte vi till norrtälje & daniel gjorde en undersökning. han fick bara en vanlig mollipect utskriven.
efter det blev det donken sen hem.
heeeela dagen har jag legat i emelies rum & kollat på the hills marathon. jag är så efter. är helt besatt av det nuu liksom haha

har varit massa planering om daniels 20årsfest. det kommer nog bli kul & trevligt :)
vi åkte ialla fall från singö runt halv sju.
åkte & köpte bröd & nu har vi tagit en varm dusch. daniel blev kvar i badet som vanligt.

jag sitter & kollar på film & tänkte göra lite te. har fått så ont i halsen.
inte konstigt eftersom daniel är krasslig..

ska kika film nu!

/ Louise

Kommentarer
Postat av: Emma

jaa louise vi går och fikar någon kväll i veckan :D

btw.. har daniel sin fest i uppsala? hihi :D

2010-01-10 @ 22:36:21
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0