11 februari

till gabbi:

jag skriver som jag känner & vad jag gör.
jag har skrivit dagbok hela mitt liv privat & började blogga istället. men tro mig, jag tar med långt i från allt i min blogg.
tråkigt att du känner så men jag tvingar ingen att läsa min blogg.
jag skriver som jag gör helt enkelt.

på vilket sätt är den för personlig?



jag gick upp för ett tag sen, är så himla trött, förstår inte varför, låg & kollade på greys igår till ett ungefär.
nu har jag precis ätit lyxfrukost, laxmackor haha.
jag ska fixa mig & åka till lisa & leka med henne & juni :)

sen blir det friskis med anna, bräda pass!
efter det ska jag & jennifer hem till stensson, dom ska hjälpa oss hitta billiga flygbiljetter & hotell i thailand.
& sen lite fika så mamma kommer förbi också :)

åååååååååh tänk att vi SKA åka :D :D

våra planer nu är att vi först kommer flyga ner till phuket, karon & vara där i några dagar.
ska försöka åka till koh chang, koh lipe & koh koh khao .


karon, den här stranden var jag på sist jag var i thailand

khao lak, koh koh khao

koh chang

koh lipe


Kommentarer
Postat av: hej,hoppas ni hittar en resa!mamma

2010-02-11 @ 20:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0