8 april, träning

igår fick vi veta att det inte blir någon strejk, alltså blir det löneförhöjning istället :)
bara några kronor dock haha!

efter jobbet så gick jag & anna & tränade, det blev skivstång & kondition 75 minuter.
ååh så jag älskar passet! & manne, bästa friskisledaren!
han är så energisk & man blir så taggad alltså, bäst musik har han också!

var ganskaaaaaa så mör i kroppen efteråt, var ett tag sen jag tränade!
igår hade jag haft körkort i ett år precis, vad får man för det då? jo en p-bot haha!

väl hemma så åt jag en lättare middag, sen kollade jag & daniel på tv i sängen & somnade.
idag jobbar jag  13-20.15, efter det blir det ett medelpass på friskis!
en väääldig träningsvärk idag, eller inte värk, utan känner mig helt slut haha.

nej snart blir det frukost & massa goda apelsiner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0