7 april,

igår var det tungt att jobba, kände mig inge pigg
varför ska det vara så svårt att söka jobb?

igår efter jobbet åkte jag bara hem & kollade på tv & åt middag.
blev fiskpinnar & massa sallad, mmm!

idag ska jag jobba 11-19.15. efter jobbet ska jag träna, skivstång & kondition i 65 minuter.
ska bli så könt att få röra på sig!
älskar skivstång!

jag tror att jag behöver ett miljöbyte, jag är så fruktansvärt sugen på att resa hela tiden, förstår inte hur jag inte ska kunna åka utomlands i sommar som jag gör varje sommar annars.
men jag víll resa, jag vill till paris, london, någon liten by i italien.






Kommentarer
Postat av: Fanny :)

Sv: haha mmh :P jag får bjuda dej på såna någon gång xD

2010-04-07 @ 11:21:40
URL: http://fannypannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0