29 april

gårdagen på båten var jättemysig!
jag daniel dennis & therese hade kul & pratade om en massa roliga saker!
vi åkte förbi singö påvägen hem & lämnade två plattor öl :)
vi var hemma runt tio tiden & var sååå trötta.
somnade på en gång!

idag har jag varit runt & fixat för morgondagen. jag har köpt grillkol & varit förbi på systemet & hunnit träffa lisa & juni. dom följde med hem hit & provade kläder. ååh så jag saknar er!
kvart i tre så gick jag till frisören & toppade mig lite.

sen har jag jobbat hela kvällen, huuur mycket folk dom helst, kommer var dubbelt så mer imorn!
nu har jag & daniel förberett för morgondagen. då ska vi vara här på kvällen & grilla ska bli sååå mys!
men först ska jag överleva mitt arbetspass 8-17.15!!



det gör väldigt ont i mig, jag förstår inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0