15 september

i söndags fick vi se dennis lägenhet, den var jättefin!
sen hem & myskväll..

igår målade jag hela dagen, ialla fall i fyra timmar haha, blev jättebra, jag målade våra stolar, ska måla bordsbenen sen också, men orkade & hann inte mer igår..
så tack farmor för all hjläp!
therese & amanda kom förbi & hälsa på snabbt..
sen begav jag mig till jobbet, det var jag & lina som stängde, alltid lika kul!
mötte daniel vid olearys så cyklade vi hem tillsammans.
haha det hängde en cykelhjälm på min cykel igår, så tack för den haha!

imorse åkte jag till mammas jobb först & hämtade mina hm kläder jag fått, jättefina!
sen var det kiropraktorn som gällde..
sen var det vara barnvakt åt juni medans lisa var hos frisören. det var jättemysigt vi gick på stan & kikade lite, hälsade på på jobbet & emma. gick upp till mamma på jobbet också. så det gick bra & juni var på sitt bästa humör som alltid! vi mötte upp lisa vid ett tiden
efter det åkte vi hem till lisa & åt kycklingsallad & myste bara, tog det lugnt & hade kul som alltid..

nu är jag hemma & ska hämta bilen, jag & daniel ska åka & handla lite saker till hemmet, sen hem hit & äta :)
ikväll är det idol & andra avenyn, YEEES!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0