28 oktober

helgen blev lugn, åkte till baletten men var ej med, kände mig inte speciellt pigg..
efter dansen gick jag ner till stan & betällde en dansoverall på dance & gymshop, dags för en ny! sen blev det lite småshopping..
när jag kom hem till uppsala åt jag lunch med farmor & sen tog jag bilen & brumma iväg till singö, var en lugn & mysig helg.. vi gjorde två pumpor & ställde ut, är var ju halla helgona eller halloween, vet inte skillnaden haha!

vi åkte hem i måndags ialla fall, emelie, daniel, fredrik & mia åkte till fyrishov & jag åkte & jobba, var inte ett dugg avundsjuk, hatar fyrishov, tycker det är äckligt & ofräscht!
så jag jobbade till kvart över åtta istället.

igår & idag har det varit jobb. i går efter jobbet åkte jag & mamma till emma som fyllde 20! nu har hon också svikit mig haha! bara jag som är tonåring av mina vänner, nej anna är kvar & daniel!
hursomhelst var det jättetrevligt hos emma, var bara jag, petra, alicia & mamma.
vi kollad epå DH & prata massa skit & skvallrade! med andra ord, SKITKUL!

idag jobbade jag till kvart över fyra, åkte hem & fixa lite & nu är jag hos mamma & pappa, blir här ikväll.
daniel ska se på aik matchen ikväll så han kommer hem sent..
men ska bli mysigt att vara här :)
ska se på bonde söker fru & greys & äta ostbomb :)

/ Louise


våra fina pumpor vi gjorde

brakfrukosten jag äter varje dag

födelsedagsbarnet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0