21 oktober, mys med mina tjejer

kom hem för ett tag sen, skjutsade min bror till skolan, nu håller jag på & sminka mig, ska till lisa & juni, mina tjejer för att leka hela dagen. ska bli jätttemys & skoj som alltid!

ikväll vet jag inte vad som händer, kanske emma hinner komma förbi senare, hoppas det!
annars blir det en tv kväll ikväll, bonde söker fru & fråga olle!
min älskling kommer hem sent ikväll pga träning.

imorn vet jag inte vad som händer ännu, är ledig då med, jätteskönt!
på fredag jobbar jag ialla fall till klockan två, sen blir det frisören & sen leka med lisa & juni, ska nog åka & handla lite ljuslyktor på fullerö & förvaringslådor på ikea & hitta en present till emma som fyller år nästa vecka!

helgen är ännu oklar, blir nog bara mys hoppas jag :)

/ Louise


saknar mina fina naglar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0