2 oktober, tråk vecka, dunder helg

den här veckan har jag bara jobbat, har jobbat stänging alla dagar förutom i onsdgas, då jobba jag till nio..
så det enda jag gjort om dagarna är att jag tränat, det enda positiva med att jobba kväll.
jag har tränat, skivstång, spinning & promenerat..

igår kom emma till mig innan hennes jobb, vi gick en långpromenad & hämtade ut två paket som jag fått.
något positivt med denna vecka är att jag & min daniel har haft bara mysig dagar tillsammans hela veckan lång!

jag måste säga en enorm sak! jag sov ensam för första gången i mitt liv, har aldrig gjort det hemma i lövstalöt, men kände mig tvungen i måndags när daniel åkte hem till singö.
& jag klarade det!

idag är jag ledig, underbart. jag ska hämta upp anna på stationen vid ett tiden. vi ska åka & äta lunch någonstans & sen ska vi till fyrishov & simma & basta. tänkte köra skivstång, men är inte så bra med tanke på min grymma träningsvärk jag fått haha!

senare ikväll ska vi på after work på flustret, ska bli jättekul, har aldrig varit på det.
sen får vi se om vi åker & ser på grabbarnas premiär match ikväll.. efter matchen blir det ialla fall mys med våra pojkvänner.

imorn är det balett & sen feta partyt! ska fira min älskade jobbarkompis lina som blir 23, värsta tjejefesten med massa galna lekar väntar, & kanske en utgång på BJ efter det!

ha en underbar helg det ska jag ha..



jag & underbara anna i egypten i somras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0