20 maj, grillning & mys ikväll

igår kväll var DH avsnittet tråkigt, ett sånt där tillbaka-blick-program! så smsa rebecca i alldeles perfekt tid & bad mig komma över & spela spel. så jag, sus & rebeccca satt &  spelade labyrint. sen satt jag & rebecca ute på altanen & pratade om allt mellan himmel & jord, har sakant dig tjejen.. när jag gick hem somnade jag direkt.
imorse fick jag åka & lämna in bilen på verkstaden.. sen hem & kollade oc, har duschat & så nu. nyss rang pappa, bilen var klar hah, så jag åker in till stan nu! hämtar upp rebecca & hennes vän pernilla så får dom åka med mig till gränby & hitta en kavaj. ikväll ska jag & daniel vara hemm här & grilla med familjen, ska bli gott & mysigt!
HEJ DÅ


Kommentarer
Postat av: Emma

vackert träd :)

2009-05-21 @ 21:36:28
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0