fredag den 13onde denna månad igen

jah, då var denna dag här igen som för exakt en månad sedan, hittills har ingenting hänt..
imorse vaknade jag & daniel vid tio tiden myste lite & gick ner & åt en rejäl frukost. sen har vi legat hela dagen vid tvn & pressat oc, en riktigt härlig ledig dag! daniel har varit lite småpirrig hela dagen för den viktiga matchen mot piteå ikväll. om dom inte vinner kommer dom itne gå vidare. så jag & älskling tog en lång varm mysig dusch så han fick samla nerverna lite.. daniel har till & med tackat nej till pizza,det är stort!! han gjorrde istället ordning spaghetti & köttbullar & åt inför matchen. så nu har han åkt, timothy kom förbi & hämtade honom. så nu ska jag försöka plugga lite & sen åker jag mamma, ludde & anders & kollar på machen. i ishallen ska jag möta upp emelie :)
så grabbarna måste vinna den här matchen ikväll & jag hejar på dom mer än någonsin, vore så himla kul för dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0