3 mars

igår var jag i sala & körde, gick jättebra! när jag kom till uppsala åkte jag hem till min älskling. vi åt god mat & kollade på oc! sen åkte han på träning & jag  & mamma åkte ut & körde. vi åkte & hälsade på hos aronsson ute i sunnersta. vilket snöoväder det blev på kvällen! hursomhelst hämtade vi upp daniel efter det & vi åkte hem till daniel & kollade på oc & myste. jag åt jordgubbar igår, mums, men dom är självklart inte lika goda som på sommaren..
idag har jag jobbat 10.00-19.00, körde hem, mormor & morfar var här. har duschat & tagit det lugnt. kollat på DH som äntligen börjat igen! ska sova snart, är så himla trött.

jag blir så less, orkar inte höra! åh, saker & ting förändras man har helt enkelt ingen lust!'



JAG ÄLSKAR MIN DANIEL

Kommentarer
Postat av: Lisa

Och jag älskar min louise ;)

2009-03-04 @ 17:28:29
Postat av: alexandra

haha om han tror ;O (A)

2009-03-04 @ 21:28:49
URL: http://ahartmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0