20 mars

dagarna har rusat förbi, har inte haft lust eller ork att skriva..
i måndags jobbade jag ialla fall till kvart över fem, sn åkte jag & daniel hem hit & pluggade..
i tisdags öppnade jag, slutade tre, åkte hem till jennifer där daniel & jennifer var´.. vi pluggade & hjälpte daniel med hans nationella prov han skulle ha på torsdag. savitri kom sen & vi ahde det jättemysigt! efter att ha pluggat sen halv fyra & klockan var tio åkte vi till donken & åt mat, efter det skjutsade vi hem min baby & jag savitri & jennifer sov hos jennifer, tog ut hennes madrass & låg i vardagsrummet kollad epå oc & sov.
i onsdags gick jag upp tidigt gjorde en sak  sen åkte jag till jobbet & jobbade till fem. efter det åkte jag & daniel hem med mamma. vi var här & jag hjälpte daniel med sin redovisning. killen är verkligen mart & kan inte låta bli att små le & skratta när han låter så seriös & smart.. hade en mysig kväll ialla fall. bakade en kaak, nytt recept, jättegod!
igår var jag hemma från jobbet mådde inte alls bra, kollade på oc från halv nio på morgonen till halv sju. farmor kom hit igår & åt smörgåstårta med oss på luddes födelsedag. senare på kvällen gick jag till stensson & träffade rebecca. var himla skönt, har saknat henne.. när jag kom hem skulle jag se på oc, men hade så ont i magen så jag fick lägga mig..
idag,f inns inte mycket att säga.. sitter här & deppar & är ledsen.. låter mobbat men har ingen att träffa, alla jobbar.
ska lägga mig & kolla oc & gråta.. vill bara tacka min underbara pojkvän, mina föräldrar & släkt & vänner för allt stöd & kärlek. ni är bäst.
hoppas ni får en trevligare kväll/helg än min..
är så jävla less på människor som tror att dom är så jävla perfekta & bra, skaffa ett liv för fan!
kan ha fått ihop det mest tråkigaste & derpimernade inlägg under min blogg tid, men nu är det bara en sån dag/period! så ge fan i & läs om det inte passar!

har ialla fall bilder jag vill bjuda på






Kommentarer
Postat av: josefine

vart jobbar du? :)

2009-03-31 @ 20:40:45
URL: http://josefinekarbin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0