15 mars

gårdagen hos stensson var jättetrevlig. vi åt god mat & kollade på melodifestivalen. pappa, anders & daniel bojkottade melodifestivalen & stod ute hela kvällen & rökte haha.. jag, mamma, sus, ludde & johan var as taggade & satt & hejade. mina favoriter nämnde jag som sagt igår & en av dom vann! gud så nervös jag var i slutet, trodde af ugglas skulle vinna men tack & lov för att hon inte gjorde det, det gjorde operasångaren! & jag tror på henne för hon har en sån speciell röst & "kryddar" till i refrängen & det är det som gör låten speciell & egeb, så heja malena jag tror du klarar dig galant i eurovision! efter melodifestivalen satt vi & pratade resemål & jag & daniel gick hem runt elva, kollade på oc sen gick vi & la oss..
imorse gick vi upp runt nio, kollade oc & daniel lagade spaghettti & köttbullar till frukost innan matchen, han var jättenervös stackarn! idag har almtuna sin sista  match & dom måste vinna mot björklöven med fem mål i skillnad. jag hoppas dom vinner men vi får se, kan bli ganska tufft men självklart vill jag att dom vinner! jag, mamma, pappa & ludde ska in till stan snart & hätma upp farmor, hon ville med & kolla. sen kommer familjen reinvalds dit så jag ska träffa emelie, sen kommer kanske kjell & anita, så det blir kul! senare efter matchen blir det hem & ta det lugnt, äta god mat, vi ska lyxa till det rejält ikväll! så det blir mys, msåte plugga lite också!
ha en bra söndag

1 år & 11 månader

Kommentarer
Postat av: emma

röker din far å pojkvän? :O

2009-03-17 @ 20:15:21
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0