14 mars

igår kväll var inte så kul. grabbarna förlorade, almtuna var bättre! & min älskling, helt klart bäst under matchen vilken kämpe, även ifall dom förlorade & det avr tungt sa jag till daniel att han ska vara nöjd själv för han kan ha gjort sin bästa match under säsongen! efteråt väntade jag & ludde på daniel & timothy. matchen var slut nio, halv elva åkte vi därifrån, timothy stressar inte i onödan inte haha! när vi kom åt vi lite mackor & kollade på oc sen kröp vi ner i sängen..
imorse kan jag säga att det var väldigt tufft att gå upp. jag verkligen sov & inte halvsov, det var inte igår jag sov så djupt kan jag säga.. men det var bara bita ihop & åka till stockholm. dansen gick inte så bra, min rygg pallade inte. det är något stort fel på min rygg måste uppsöka läkare alltså, boka tid på ackis, har så ont att jag gråter. efter dansen åkte vi & firade morbror jonas som fyllde år igår.. var där & gammelmormor var med, det var lite kul :) pappa, ludde & jonas drog direkt på bandyn i stort sett. jag & mamma åkte tills tan sen, jag körde & vi hade jättehög musik & taggade för melodifestivalen ikväll, det är en så befrielse att köra bil & spela ashög musik!!! nu kommer daniel snart. kvällen blev itne alls som jag tänkt. men den blir bra ändå. familjen björklund ska på middag till stensson & sen blir det melodifestivalen. så heja:
MÅNS
ALCAZAR
MALENA
SOFIA


bara det inte bli caroline af ugglas är jag nöjd!
ha en bra kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

"hejaheja" ...

2009-03-14 @ 19:15:38
Postat av: Anonym

"hejaheja" ...

2009-03-14 @ 19:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0