11 mars

i måndags efter jobbet åkte jag hem till daniel. vi åt middag, åt kyckling & gott till! skar en röd lök, aldrig varit med om en sån stark. så fort jag delade den så rann tårarna. när  jag kom tillbaka från köket trodde daniel att jag gråtit, var alldeles svart runt ögonen, satan så det sved! vi kollade på tv hela kvällen & myste sen blev det full frys, gud så sjuka dom är haha!
igår var jag ledig & kunde sova hur länge jag ville, självklart är jag klarvaken vid åtta tiden. så jag slog på tvn & kollade på nyhetsmorgon. det är ändå lite mysigt tycker jag hihih. daniel åkte ialla fall till skolan runt nio &  jag sminkade mig & tog mig ner på stan åkte till mammas jobb & hämtade träningsskor & matlåda sen åkte jag till sala. värsta slumpen, jag bara smsa pelin för skojs skull, hon var också i sala! så vi sågs & käkade lunch på liljas! efter det var jag med på pelins kärlektion. gud så kul det var, världens skönaste körlärare. pelin & savitri har gått på sala trafikskola & jag & jennifer på alfa trafikskola. vi skrattade & pratade hela tiden haha. efter det gick vi till alfa & plugga lite sen tog vi bussen hem till uppsala. sen åkte jag till jennifer, bytte om sen åtke vi & tränade med hennes mamma på ultuna, vi körde styrkemedel pass, var skitkul, har ju inte tränat på en månad :O men har varit så nu när jag satsat på körkortet. kommer nog inte träna något mer förrän jag skriver nästa vecka! jobbar ju så himla mycket också. efter träningen åkte vi hem till jennifer & hade "pluggkväll" jag pluggade teori & jennifer hjälpte daniel med muntlig redovisning till nationella proven. vi lagade mat också, lax med bulgur & grönsaker, mums underbart gott! jag kollade på DH & satt & skrattade för mig själv, sen tvärslocknade jag så vi gick hem runt halv tolv kanske. när vi kom hem till daniel duschade jag & vi kollade på full frys igen haha.
imorse vaknade jag av att min älskling låg & strök sin hand över mitt hår & gjorde lockar i mitt hår med sitt finger.. vi myste lite & sen åkte daniel till skolan. jag fixade mig & åkte till jobbet.. jobbet suger kan jag säga. är så mycket skit på jobbet.. eller ja, bara allmänt drygt. griniga jobbarkompisar & allt bara.. dessutom fick vi se fotot på oss som ska sitta inne på åhléns. hade ingen aning om att den var så enorm. jag ser kaos ut ialla fall haha, men hade en jobbig natt innan fotot så jag har en förklaring, men men.. nu är jag iallafall hemma, måste plugga, ska sitta uppe & göra minst fyra prov men jag har köpt lite godis så jag tror jag ska klara mig!
ska beställa min klänning idag! WIIIIEH!!!


mums måndags middag


middag hos jennifer igår


jennifer lyssnade ialla fall haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0