längtan

nu har jag ätit en god lunch, en sallad! har kollat lite på oc under tiden. beställt en klipptid nästa fredag.. har tänkt på lite saker. jag har mycket att se fram emot nu.
* närmst kommer midsommar på fredag, oavsett hur det blir älskar jag den högtiden!
* flytten den 1 juli, jag & min älskling får en egen lägenhet
* 12 juli egypten med anna, dennis & min älskling

ja det är väl dom största grejerna. ska bli så himla kul! känns inte så kul med jobbet nu  när jag jobbar så lite & så kort pass endast kvällar. ska försöka hitta ett heltidsjobb efter sommaren, innan nagelteknolog kursen. men men. nu måste jag klä på mig, jag tar bilen in till stan istället!
ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: TP

Dom bantningspillrena du undrade över heter Alli & finns på Apoteket receptfritt. :)

2009-06-15 @ 19:22:41
Postat av: sara

ååh ska ni flytta ihop? vad roligt :D

2009-06-15 @ 22:52:24
URL: http://sljohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0