4 juni, underbar dag igår

gårdagen med savitri & jennifer var jättekul! vi åkte först till barkarby, där köpte vi oss varsina skor, skitsnygga, jag köpte ett par gladiatorsandaler! vi blev inte kvar där så länge så vi åkte vidare mot kista. där åt vi lunch i stort sett på en gång, var så himla hungriga! jag åt jättegod pasta med räkor, vitt vin & saffransås, jättegott med var hur mycket som helst & jag orkade inte äta upp, då är det mycket om inte jag orkar haha! jag köpte ialla fall present till daniel, blev en snygg enkel adidas tröja bara. vi gick & strosade omkring. köpte den där söta klänningen jag skickade efter, men blev något fel så jag köpte den ialla fall i butiken! efter kista bar det av till vällingby! där skulle alexander rybak uppträda  men vi hann tyvärr ej se han, vi åt ialla fall jättegod glass :)  när vi åkt hem blev det jättefint väder så självklart var det dags för högsta volym & düm tek tek & nervevade rutor!! väl hemma i uppsala skjutsade vi hem den lilla sju sovaren savitri, hämtade upp daniel & åkte & kollade på lägenheten. jag kan säga att lägenheten var bara för fin för att vara sann! det kändes som hemma så fort man klev in i den. fint vardagsrum med fondvägg, jättegulligt kök & stort fint sovrum & ett härligt badrum med badkar. uteplats sådet kändes som ett radhus. det var alldeles perfekt så jag längtar tills vi flyttar in dit! efter lägenheten åkte jag hem & packa väska. körde hem jennifer & daniel. hämtade savitri & sen lisa. sen åkte vi till tzatziki & bjöd lisa på mat, en av hennes presenter :) var jättemysigt vi satt & åt & pratade. när vi hade släppt av savitri på vägen hem från sävja blir jag stannad i poliskontroll :O jag blev så himla nervös men jag samlade mig & körde in till kanten haha. han ville se körkort & bad mig blåsa.. vad tror ni jag ställer för fråga? : ska jag blåsa in eller ut? polisen skrattar & fråga mig om man kan blåsa inåt. men men kände mig lite dum men han var trevlig & var snäll mot mig haha.blev lite nervös haha..
efter det släppte jag av lisa & åkte & hämtade min baby, vi åkte & hyrde film & stötte på hannah på statoil :) vi hyrde allt flyter, den var helt värdelös kan jag säga, somnade dessutom haha! hade ialal fall en sen myskväll med min älskling, sista natten i studentrummet..
imorse var det tungt att gå upp, jag öppnade men så himla skönt att få sluta tidigt vid tre ändå så det är värt det! åkte till lisa ett tag & fikade, elias var också hemma så vi satt & pratade & tog det lugnt :) så ycigt hemma hos lisa! efter det  har jag fixat & donat massa med daniel inför imorn.. jag dennis, danne, daniel & någon mer  åkteialla fall till burger king & gränby. väl hemma fick jag åka in igen & hämta ludde, ta sista turen med saaben, vi lämnar bort den imorn  i väntan på vår nya fina volvo! när jag kom hem kom rebeca hit, hon lånade en klänning av mig & sen gick vi till henne ett tag. nu sitter jag här & ska fixa lite för imorn. imorn är en stor dag. min älskling tar studenten!

kan skriva morgondagens planer för jag kanske ej  hinner skriva imorn:

* 10.00, husläkaren, kolla leverfläck & rygg
* 11.30, min älskling springer ut i världen!
* mottagning på hans studentrum
* 16.00 annas mottagning
* efter det saras & maarits mottagning
* träffa daniel i stan & förfesta
* 22.00 utgång BJ

bilder från igår:


lunch i kista galleria

savitri gjorde fin fläta på mig

middag på tzatziki

girls you make me laugh, blir så glad av att vara med er

sötisar

vår goda mat

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0