25 juni, löön

jag har inte skrivit på ett tag, har inte gjort något speciellt. har jobbat hela veckan, kommit hem, fixat med mary kay & hämtat grabbarna från träningarna.. så har inte haft så mycket kul att skriva om haha. det känns ju ganska tråkigt att jobba dom här fina dagarna. men idag jobbar jag ,sen inte förrän nästa fredag, så har sex lediga dagar, blir som en semester vecka. men mycket ska göras, flyttar på tisdag! helt sjukt. mitt rum är typ utplockat, farmor håller på om dagarna.. känns konstigt.. men men,,
igår jobbade jag ialla fall till klockan tre sen ååkte jag & hämtade lisa, saknade henne så jag tog med mig henne hem! vi satt ute på altan & fikade & åt mat..satt & pratade om lillan som kommer närsomhelst. jag har sagt att senast onsdag kommer hon, momor & farmor trodde natten till idag, men ack så fel dom hade! hade ialla fall trevligt med min lisa :) vi åtke ut & lämnade sista mary  kay produkterna.. sen lämande jag lisa, hämtade jennifer & sen grabbarna från träningen. när vi kom hem kollade vi på tv & bakade kladdkaka. pratade & bestämde planerna inför helgen  med anna & dennis, det blir tagga inför egypten! vi kör midsommar den här helgen, åker ut på en ö & sover kvar sen solar hela dagen efter..
kom ialla fall hem nyss, lämnade daniel på jobbet, tankade bilen.. jennifer ligger nere i soffan & sover, vi kollad epå oc igår kväll, men jag decka vi tolv tiden, var så himla trött. ska nog ner & äta frukost & kolla på oc, sen ska jag jobba idag. så jag jennifer & farmor åker in sen.. jobbar 11-19.15. drygt, men mikaela jobbar nästan samma tid som mig så det blir kul :D ha en bra dag allai solen, själv ska jag sitta inne hela dagen i en kassa.!


söta lisa med lillan

jennifer bakar

kladdkaka med blåbär & jordgubbar

Kommentarer
Postat av: sara

Det är Max där borta vid alla rondeller! Bortanför Gränby centrum!

2009-06-25 @ 18:04:31
URL: http://sljohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0