15 juni, en helg som chaufför & bio

idag är det 2 år & 2 månader med min Daniel

i lördags
åkte jag in & hämtade upp jennifer. min brorsa & hans kompisar skulle ju på maskerad. så vi hjälpte dom klä ut sig, fick ta lite saker av mig bara hahah. klockrenast var martin i min korsett! hursomhelst skjutsade vi dom, jag & jennifer fick ta varsina bilar & skjutsade dom.. vi var väl hemma igen vid kvart it iolv, hann se ett avsnitt av oc, sen hämtade mamma & pappa & sen grabbarna igen. vi var väl framme & skulle hämta grabbarna runt jvart i två tiden. var bråk där & alla äckliga fulla människor sprang runt & skrek att dom skulle döda någon som slagit en kille. jag skulle hämta min bror & hans kompsiar. men det tog ett tag, jag & jennifer försökte i tjugo minuter sen fick dom komma ut. idioter det finns! äcklig bönder-.. när vi skulle in till stan satt ganksa så onyktra max, smarthuvet tappa ut mibilen, i 90 km/h. vi stanna & skulle leta, han hittade den konstigt nog haha. enda som itne var med var minneskortet, jäävla tur haha! in mot max, sen ut mot sunnersta & gottsunda för att lämna grabbarna. jag jennifer & ludde var hemma runt fyra tiden. jag & jennifer tvingade oss att kolla på ett avsnitt av oc, men vi somnade haha!
igår vaknade vi runt tio tiden. kollade oc & mamma gjorde en god frukost med amerikanska pankakor & bacon.. jag skjutsade in jennifer till jobbet & åkte förbi daniels gamla rum, han hade besiktning. han klarade det haha. hemma fixade jag mig & åt is tort sett. in till stan igen, hämta grejer hos hannah, släppa av daniel till dennis & sen till jobbet. jobbade mellan kvart i fyra till kvart i nio..  sen gick jag älskling dennis & jennifer på baksmällan. kan säga som alla andra. den roligaste film jag sett, man skrattar verkligen hela filmen! efter det var det hem & sova & mysa!
idag, ja , nu sitter jag här, vaknade elva. ska försöka städa mitt rum. tvn funkar itne, måste vara ödet att den inte funkar så jag ska bli tvungen att städa. aja får väl försöka! ska jobba ikväll mellan halv fyra till åtta, sen hem & mysa med min älskling! ha en bra dag om vi inte hörs mer!






måste bara skriva om en sak. mordet på therese. jag har verkligen löst allt om det & följt det. det är så hemskt att svartsjuka kan leda till mord. att någon kan "pusha" på en. låt dom lida för all framtid dom är inte värda ett skit. dom döda en oskyldig tjej pga att "mördaren" flirta med denna ugna söta oskyldiga tjej. fan de tär din pojkvän du ska vara arg på inte tjejen han är på! jag blir så arg. dom är 15 år.  dom får ialla fall leva med detta i deras liv, de tär väl ganska plågsamt. men ni är inte värda ett skit!
jag hittade therese blogg, bilddagbok & hennes vänners bloggar hemskt att läsa..´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0