13 juni

igår åkte jag & daniel till singö efter jobbet, innan blev det middag på donken haha. träffade pelin, en snabbis, var kul, var ett tag sen jag träffa henne! vi hinner aldrig ses med tanke på jobbet.. men men.. jag & daniel lyssnade jättehög musik i bilen & hade allsång haha! vi var framme vid tio tiden. kollade på en film som handlade om ett flygplan som blev kapat, var faktiskt bra.. sen somnade vi,,
imorse gick vi upp & tog det lugnt, skjutsade daniel till bussen, han skulle till dennis & fira hans student med dennis pappa, så jag passade på att åka ut till mormor & morfar på väddö till husvagnen. det är alltid mysigt i deras husvagn & kul med mormor & morfar! jag & mormor åkte till ica & köpte en jättegod pastasallad jag älskar! när vi åt kollade vi på sjukhuset. det var avsnittet där timothy blev hämtad i ambulans efter en match & min älskling var med i några sekunder, såg direkt att det var han hihi! hursomhelst åkte jag hem runt ett tiden, åkte till gränby & mötte upp mamma. köpte en klänning & lite underkläder, sen köpte mamma lite inflyttningspresenter till mig & daniel. två jättefina lampor & stora härliga handdukar! när vi kom hem åt vi pizza & kollade på oc. skjutsade mamma & pappa till en inflyttningsfest. ska in & hämta jennifer snart. vi ska skjutsa ut min bror & hans kompisar på fest. så vi behöver två bilar. så jennifer & jag ska vara chaufförer hela kvällen & sen hinna ha oc marathon & äta fruktsallad. en fullspäckad kväll helt enkelt haha!
ha en fortsatt trevlig lördag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vet du om det finns några lediga jobb på hemköp?

2009-06-14 @ 14:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0