12 juni

min klass igår gick faktiskt bra, fick en del sålt så det var kul!
efter det hämtade vi upp daniel & åkte hem & myste..
idag ska jag jobba, halv fyra till åtta. sen ska jag & daniel åka ut till singö & sova där. ska försöka umgås lite med emelie. var länge sen vi verkligen gjorde det.. blir dock en kort vistelse ska hem på lördag dag igen, men mysigt att komma iväg. jag längtar tills måndag & nästa vecka, den kommer gå snabbt & sen är det midsommar! längtar!
nej nu ska jag ner & duscha & fixa mig, ska in till stan runt ett med bilen & lämnatill mamma. kankse ska åka & kolla på lite grejer till lägenheten. är så kul att leta saker! jag & daniel ska skriva en änskelista till vår inflyttningsfest vi ska ha sen också :) helt ärligt, så tycker jag att det ska bli lite läskigt att flytta.  men känns säkert så nu bara,
vi hörs imorn!: )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0