11 juni

igår träffades jag, savitri & hannah på waynes & åt lunch. pratade lite mary kay & efter det gick jag & savitri till donken & åt glass. sen jobbade jag mellan 17-21. missade sverige matchen. jennifer & daniel var på o'learys & åt middag& kollade, så jag fick alla resultat & sverige vann!!!! efter det mötte jag upp dom, jag åt middag på donken haha, bara för att få ett sånt där coolt cola glas! efter det åkte vi hem & gick & la oss..
idag har jag inte gjort något, förberett mig lite för kvällens spaklass för mammas jobbarkompisar. så vi får se hur det går, känner mig inte så jättetaggad. men men blir säkert kul sen.. efter det ska vi hämta upp daniel & åka hem & mysa.
ha en bra dag nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0