10 juni

om en halvtimme ska jag åka in till stan & möta upp savitri & hannah, savitri kanske ska bli mary kay konsult  :) så vi ska äta lunch & prata. jag måste prata med hannah inför morgondagen.. sen blir det jobba mellan 17-21.. den här veckan blir lite jobbig, jag & daniel hinner inte ses, vi går om varann, han jobbar 7-4, sen börjar jag jobba & är hemma till halv tio. han ville gå på bio ikväll, premiären av baksmällan, men det får nog bli på söndag :) nej nu ska jag klä på mig & ta mig neråt, ska in till stan snart, måste hitta något att ha på mig :)
hejdå!


Kommentarer
Postat av: elin

tyvärr Louise. har ingen aning om hur man gör nagelförlängning. Jag har inte gått den kursen, =/

2009-06-10 @ 12:49:46
URL: http://sooeet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0