fredag den 13onde

imorse gick jag upp vid halv sju tiden, åkte in med mamma & pappa. dagen har gått ganska snabbt, menvarit väldigt jobbig. jag tror helt ärligt att jag fått ryggskott. jag har haft så ont att jag fått gå iväg på toa & samlat mig för att inte gråta pga smärtan.. men jag pinade mig genom dagen.. åkte ialla fall hem med pappa.
min älskling rang nyss, han har varit i stockholm under dagen & klippt sig, nu var han med micke & norrtälje. jag berättade om min rygg, han sa att jag nog blir tvungen att uppsöka en kiroporaktor eller naprapat ( vet ej skillnaden), jag kan nästan inte gå. jag hoppas det går över under natten så jag kan åka & dansa imorn, åker dit oavsett! ska prova dansa oavsett smärtan..
nu ska jag ialla fall försöka vara snäll mot min rygg & ta en varm dusch & proppa i mig fler tabletter & smörja in mig med voltaren.. ikväll blir det pizza med mina änglar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0