BABYLYCKA!

VÅR ÄLSKADE UNDERBARA LISA SKA BLI MAMMA!
elias & lisa ska få en flicka den 20 juni. jag är så himla glad för er skull. när jag, lisa, savitri & pelin har våra tjejträffar/middagar framöver kommer lisa vara tjock & till sommaren kommer vi ha en bebis med oss. jag blev så glad att jag började gråta. försåt att vi faktiskt växer upp, en av mina bästa vänner ska bli mamma & jag är så glad för hennes skull! vi tjejer finns med dig genom det här till hundra & jag är inget annat mer än JÄTTEGLAD!



Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack lilla älskling! <3 så gulligt skrivet!

2009-02-21 @ 12:42:57
Postat av: louise

jag kan säga att jag LÄNGTAR vännen. gud så vi ska skämma bort henne! då kanske jag kan sluta köpa kläder till mig själv & köpa till den lilla prinsessan :)<3

2009-02-21 @ 13:17:00
URL: http://louisebj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men va bra, då vet alla!! SUCK.

2009-02-21 @ 17:47:13
Postat av: louise

anonym? skaffa ett liv någon är avundsjuk?

tragiska människor det finns

2009-02-21 @ 17:48:24
Postat av: emma

Gud så roligt, hälsa ett stort grattis från mig :)

2009-02-22 @ 15:23:24
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0