3 december, Haag idag

i tisdags var jag med juni & lisa ett tag, alltid lika mysigt :) sen åkte jag & farmor hem till mig & fikade lite, jag började med maten & hämtade emma & elin på stan efter sex tiden.
vi åt mat & gjorde lussebullar. inte alls så krångligt som jag trodde. vi hade ialla fall kul & mysigt med julmusik & glatt humör! sen blev det DH :)
sen hämtade jag daniel efter hans match :)

igår jobbade jag hela dagen, var så himla yr hela dagen & huvudvärk, men jag tog mig igenom dagen!
efter jobbet åkte jag hem & hade en riktig myskväll med mig själv, jag behövde verkligen det kände jag.
jag umgås alltid med  någon, inge fel på det. jag älskar mina nära & kära, vänner, familj & pojkvän, kan inte leva utan er. men kände att jag bara behövde ligga i soffan & mysa & kolla på tv, ta hand om mig själv lite..
jag packade väskan & kollade på Bonde söker fru, Greys & Andra Avenyn reprisen. så en riktigt bra tv kväll ;)
gjorde goda söärgåsar till det, baguette rödbetssallad & köttbullar & sen färska räkor med avokodo, citron & lite majonnärs, mums så gott!
sen kom min baby hem :)

imorse skjutsade jag daniel till jobbet. får inte träffa honom förrän söndag. men då får man längta lite!
sen åkte jag hem till mamma. sov ett tag & har fixat hela morgonen. mormor & morfar kommer om en kvart typ sen ska vi åka till arlanda! vid ett tiden ska jag befinna mig i luften påväg mot holland! ska bli så mysigt :)
hoppas jag kan använda deras data & skriva lite & kanske lägga upp bilder. annars får ni vänta tills jag kommer hem :)

tjingeling sverige ses på söndag!
/ Louise



bilder från elins blogg :)
www.soeet.blogg.se


systrarna pettersson



Kommentarer
Postat av: eemma

rolig kväll !

2009-12-03 @ 09:47:24
URL: http://emmalona.blogg.se/
Postat av: elin

woohoo (;

2009-12-06 @ 14:02:18
URL: http://sooeet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0