18 december

dom sista dagarna har jag bara jobbat.
igår efter jobbet åkte jag till min huskläkare, fick göra EKG test & en liten undersökning.
har ont i bröstet/hjärtat fler gånger om dagen. så jag ska få en röntgen tid för hjärt & lung röntgen. lika bra att kolla upp det.

ikväll är jag hemma i lövstalöt, har ätit middag med pappa & stefan. man får aldrig nog att lyssna på dessa ORDNINGSvakter. deras historier, dom tar aldrig slut &  man slutar aldrig förvånas haha!
ska in & träffa min älskade savitri ikväll & se daniels match lite granna.

sen är det jobb hela helgen & sen mys med min daniel!

-14 grader nu, det är så himla vackert, men så jäkla kallt!

/ Louise


påväg till jobbet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0