23 augusti, kräftskiva

i fredags efter jobbet åkte jag hem till min bästa lisa & bästa juni, vi gjorde e jättegod fruktsallad med allt det gidaste på färska frukter, det var jordgubbar, melon, persika, hallon & vindruvor, kalasgod blandning med vanilj glass till!vi satt & pratade & bara umgicks på det bästa sätt vi alltid gör. runt tio var jag tvungen att lämna mina änglar för att skjutsa ner dennis till stationen.

efter det skjutsade jag & daniel hem pappa, sen hämtade vi upp jennifer, sen åkte vi hem till oss & sov..
halv två ringer min käre bror & väcker mig, jag måste gå upp & skjutsa hem honom säger han. hade inte så mycket val så det gjorde jag.. var ganska så sur & trött.. var hemm igen kvart över två..

sen var det bara att knalla upp halv sju igår.. jag daniel & jennifer skulle upp & fixa oss sen åka eckerö.. så vi svängde förbi hemma hos daniel innan, kul för henne att se hur daniel bor.. sen efter det åkt vi båt, det gungade ganska mycket..
haha jag förstår inte var det alltid kommer fram alkisar till daniel & ska prata? alltid är det så hah, igår tre stycken!

vi var hemma igen i uppsala vid halv fem, sen skjutsade vi hem jenifer & sen ut till kräftskivan hos mormor & morfar i bälinge.. det var jättemysigt.. älskar min familj & släkt.. vi åt gott, jag äter dock inte kräftor så jag åt sill, potatis & räkor & västerbottten paj & massa annat gott.. blev två snapsar också ahha, inte vanligt för min del.. daniel åkte strax efter åtta med timothy till norrtälje, skulle vara med dennis & kanske träffa hans kompis som ligger i lumpen.

jag var bjuden på en 20års fest, var sugen på att åka men var så himla trött så jag orkade aldrig ta mig till fålhagen..
var kvar & satt & pratade med mamma, moster anna & mormor :)
vi åkte hem runt elva tiden, gick & la mig halv tolv, toksomnade..
inatt vakna jag av att min påverkade pojkvän ringer klockan tre & frågar vart jag är. jag sov hemma hos mamma & pappa. då blev han ledsen & ville att jag skulle komma hem haha.. han smsa & höll på det fyllot men jag somnade om!

nu är jag ialla fall vaken, ska äta frukost med mamma & pappa. sen vet jag inte hur dagen ser ut. jag vill åka med mamma till gränby & kolla på nya lagerhaus & indiska. vill köpa en lila halsduk där!
sen får vi se hur dagen blir!

fick ett jättegulligt sms av juni igår, hihi.
jag älskar er lisa & juni, ni är mina änglar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0