yeeey!

hos emma var det kul, vi pratade & emma stod & höll på med mitt hår i två timmar nästan, provade två uppsättningar. båda blev  jättefina, har dock bara bild på en frisyr! efter emma kilade jag iväg till waynes & mötte hanna.  hon bjud mig på foccaca eller hur det nu stavas.. sen satt vi & pratade i 2,5 timme om allt.. det ska ialla fall bli jättekul att komma igång & ni får gärna kontakta mig om ni är intresserade att vara värdinnor & ha en träff med vänner där jag går igenom produkter & ni får prova gratis, så bara att säga till om ni är intresserade!
efter mötet åkte jag hem & tog det lugnt. hade fått brev om att mitt körkort var klart så jag ska hämta ut det imorn, spännande haha! mamma & ludde var hemma runt halv nio & då stack jag in & hämtade daniel sen åkte vi till donken & åt, där träffade vi dennis & danne så vi käkade. planerade inför morgondagen..  sen skjutsade jag hem grabbarna & gick in kanske fem minuter sen åkte jag hem, har kollat lite på DH & nu ska jag se sex & the city & sen sova.. ska upp ganska tidigt imorn..
GOD NATT


Kommentarer
Postat av: ma

2009-04-14 @ 23:49:46
Postat av: Emma

Jag ska kolla imorgon på jobbet när du kan komma på torsdag.. tror eftermiddagen vid 2 är bra, kan du då? :) vill bara att du ska veta hur tacksam jag är för att du ställer upp, betyder jättemkt :) <3

2009-04-14 @ 23:50:50
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0