7 april KÖRKORT

IDAG HAR JAG TAGIT KÖRKOOOORT :D
älskling rang runt två & trodde jag hade klarat det, men hade inte skrivit än, så han önska mig lycka till. jag klarade det ialla all. sprang ut till pappa & det kom några tårar, vilken lättnad & glädje! var elak & lurade daniel att jag kugga. så när jag kom hem åkte jag & brorsan in till stan & åt på savitris max, sen gled vi ut mot singö. sjöng & spelade hög musik hela bilresan. väl framme på singö tutade jag när jag körde upp på familjen reinvalds uppfarat. alla var helt chockade. daniel sa såklart att han fatta jag hitta på, men det vet jag inte om jag tror haha. jag & ludde var ialla fall där någon timme & umgicks :) sen åkte vi hem, jag åt snabbt sen åkte jag in till jennifer & sen kom savitri. malin, jennifers kompis var med så vi åkte ut & cruisa lite, jag körde såklart haha. vi åkte till donken, & 7eleven, hör & häpna visste ni att uppsala har det?! inte jag tills ikväll. hursomhelst gled vi runt & spela musik. så vid tolv tiden åkte jag & savitri hem i varsin bil. nu är jag hemma & ska sova. ska upp hyffsat tidigt imorn. ska med min underbara jobbarkompis mikaela till stockholm, hon ska shoppa för sin utgång på fredag, jag ska vara smakråd, ska försöka inte handla!

jag tycker det är jobbigt utan dig älskling

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så duktig hjärtat, I'm sooo prooud of you! /peloossh

2009-04-08 @ 04:41:51
Postat av: Anonym

jätte grattis! :)

2009-04-08 @ 18:18:58
Postat av: Moa

Grattis ! =)

2009-04-08 @ 21:23:46
Postat av: Emma

En mkt duktig chaffis de här måste jag säga =) <3

2009-04-08 @ 23:37:11
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0