21 april

igår gick jag på spinning s& gud så härligt det var att vara igång! nu jävlar är jag på hugget igen! efter träningen gick jag hem till farmor. duschade, tog det lugnt. åt lyxig laxmacka & sen åt vi massa jordgubbar, mums mums! sen skulle jag iväg & jobba det var ganska skönt att jobba, var ganska lugnt. förutom att jag hade världens kramper i magen. kunde knappt gå ett tag, aj aj aj alltså..så min älskling fick komma & möta mig & ta kassarna jag hade med mig.. när vi kom hem la vi oss i sängen & somnade ganska omgående..
imorse vaknade vi hyffsat tidigt, men bara bra det för då hinner man mysa mycket längre. daniel hade nämligen sov morgon & jag var ledig.. så daniel drog runt tio, jag åt lite frukost & kollade på efter tio, vet inte varför men tycker det är så mysigt att kolla på nyhetsmorgon & sen efter tio, känns så avkopplande haha.. hursomhelst tog jag mig till friskis för yttligare ett spinning pass, jippi! sen tillbaka till daniel & duscha & sminka mig & under tiden se på super bra programmet supernanny haha! efter det ner till stan till emma & prova yttligare nya frisyrer. så skönt att sätta sig där & bli ompysslad av sin bästis hihi. prata & läsa skvaller, kan knappt bli bättre haha! efter det blev det ganska impusliva saker som hände, om man kan säga så.. savitri hämta upp mig & vi åkte till pelin. sen åkte vi till donken, satt där i någon timme & pratade.. savitri bjöd laget runt på mat haha!  ja, sen åkte vi ner till ån & satt ett tag sen hem till jennifer & drack te.. nu är jag hemma. är jättetrött. ska sova nu, ledig imorn också! yey!
GRATTIS MAARIT 20 ÅR!
god natt

jag älskar dig Daniel


uppsättningen emma gjorde idag :)


mycket tjusigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0