1 april

det var ett tag sen jag skrev, har ju ingen data hemma. är tråkigt att inte kunna skriva. hursomhelst jobbade jag bara hela förra veckan. på torsdagkväll gick jag hem till emma & elin, elin färgade mina ögonfransar & det blev jättebra, vi kollade på tv & hade kul :)
fredagen var jag ledig, då passade jag på att träffa mina tjejer lisa & savitrir. vi gick till  cupido  åt, sen träffade vi jennifer & petra så det var kul. vi satt hela tiden & klurade på namn åt den kommande lilla sessan. gud så kul det ska bli! mot eftermiddagen åkte jag & daniel med mormor & morfar ut till singö där vi var hela helgen. på lördagen övningskörde daniel & micke & jag & mia gick i affärer, hon skulle hitta kläder till henne & mickes kärlekskryssning, 25 års dag, men hon hitta inget. en lugn mysig helg ialla fall med min älskling.
i måndags var jag & daniel hos dennis & danne, jag pluggade med danne & dennis & daniel kollade hockey.
igår sov jag hos daniel också för imorse hade vi inventering & jag började 6! gud så jobbigt..slutade ialla fall fyra.. nu pluggar jag lite.. hoppas kunna hinna träffa ikväll & ta vår traditionella promenix!
ha det bra hoppas vi fixar datan så jag kan skriva mer, är hos stensson nu!
KRAMAR

Kommentarer
Postat av: josefine

svar: aha, den inne i åhlens? jag är också från uppsala och jag är beroende av ett jobb. vet du om de behöver lite extra arbetskraft? ;D hehe

2009-04-01 @ 19:12:53
URL: http://josefinekarbin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0