MÄTT & BELÅTEN

nu har jag ätit, avokado & laxspett med en god vitlökssås! MUMS! vid matbordet försökte jag få med mamma på att köpa ett träningskort när vi får lön, men hon ville inte skaka hand på det, men skulle tänka på det, bra det!
ikväll ska jag & mamma ha en mysig hemma kväll, båda två är hängiga, och..... VI HAr ÄNTLIGEN FÅTT HEM OC SKIVA 3 PÅ SÄSONG 4 :O så den skivan ska jag se på ikväll, fyra avsnitt är det, finns inget bättre än oc, andra avenyn & desperate housewives.
funderar även på att se på malou möter ikväll ,programmet handlar om anna lindh. det mordet kommer jag ihåg som om det vore igår, 11 september år 2003, jag var hemma den dagen & var sjuk från skolan, såg på nyheterna att något hade hänt, förstod inte först, men sen när jag hörde att sveriges utrikesminister blivit knivskuren på NK & läkarna hade försökt att rädda annas liv hela natten, & tidigt på morgonen den 11 september kom beskedet att anna avlidit. jag kom ihåg att jag satt hemma & grät & tänkte: hur kan folk göra något sånt mot en sån bra människa? som gör allt får svenska folket! jag blev väldigt illa berörd. andra gången en stor politiker bland oss blir mördad ute på stan en helt vanlig dag. det är hemskt.. så jag tror jag ska se på det ikväll & låta tårarna rinna lite..
hörs sen ska ner nu & snart börja se på OC :)
CIAO




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0