9 september

igår åkte jag in till stan runt kvart i elva & träffade camilla, gick & fixade lite saker, träffade farmor & fick alla tvätt. jag & camilla gick & kollade lite snabbt i affärerna, vill verkligen ha 25 september nu så jag kan köpa mina stövlar & träningskort & jacka! efter det var det bara att knalla iväg till jobbet. så fort jag satte mig i kassan så kände jag att idag skulle det inte funka. jag hade jätteont i magen, migrän & alldeles genom frusen. när jag hade min första rast så sa jag till lotta att jag inte mådde bra, alla hade frågat mig hur jag mådde för jag var helt borta.. dom kunde  inte fixa in någon för mig, men fick gå ialla fall klockan för att jag inte mådde bra. så jag åkte hem till daniel & la mig, han var med robin & skulle köpa nya hockeyklubbor. så jag åkte till daniel & slängde mig i sängen. vi rang rebecca, daniel ville gå & äta på mc donalds. & min lilla vän, du ska ringa oss när det är något, det vet du! men det var bra, för nu fick vi vara med dig & ta hand om dig. efter vi ätit gick vi hem & kollade på två filmer. eller jag har börjat se på knocked up, den är bra tycker jag så jag såg den igen. efter den kollade vi på superbad, MINDRE bra haha, helt värdelös enligt mig. förlåt om vi var tråkiga i slutet gumman, men vi var så himla trötta haha.
imorse rang jag ialla fall till jobber runt åtta, insåg att jag inte skulle orka.mamma & pappa sa att jag borde vara hemma & vila upp mig. så jag var hemma idag med.
gick upp runt halv tio, kan inte sova längre!kollade på supernanny som jag alltid gör. min gulliga vän camilla rang mig & frågade ifall jag ville sola med henne, så jag var lite busig & åkte in & solade med camilla, efter det gick vi till sub way, camilla köpte med sig en macka, efter det åkte vi hem till daniel, kantorn, vi kollade på 27 dresses & åt lunch :) så nu vet camilla hur jag & daniel bor när vi är där haha! jag var så rastlös så jag gick & gjorde mat till min älskade daniel & matlåda tills imorgon, tycker der är mysigt att pyssla om min älskling :) han kom hem runt kvart i fyra, vi hann gosa lite & vara med varandra ett tag sen kom mamma & pappa & hämtade mig runt fem över fyra. & Nu sitter jag här, har laddat hem lite musik från amy macdonald, jag tycker hon är helt kanon! jättebra låtar, verkligen, älskar hennes låt som går på radion, this is the life, grym!
när jag kom hem idag låg mitt nys överkast på sängen, jag vet inte vad jag tycker om det, var inne först på grön, sen såg jag brun, & nu den här ljus beiga. om jag har brunt syns inte min sängram som jag vill ska synas, smälter ihop. grön kanske inte passar & det ljusa , jag vet inte. för jag ska göra mitt rumt ljust tror jag. ni får gärna tipsa mig! var ärliga, hur ser det här överkastet ut?
ska kila ner nu & äta, hörs sen!
CIAO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0